http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

keskiviikko 13. tammikuuta 2016

Onnellisen ruokaa! Viime aikoina lautasellani...

Eiks ookkin hassua, että sillon kun on mieli maassa, niin tulee usein syötyä epäterveellisesti, minkä seurauksena olo vaan pahenee entisestäään. Kun menee hyvin, niin sillon jotekin on paljon motivoituneempi kohtelemaan kehoaan hyvin - ja syömään terveellisesti. Tässä muutamia ruokia mitä oon pistellyt menemään viime aikoina:

Terveellistä ruokaa: ruokapäiväkirja
Kikherne-pinaatti-salaatti ja siemeniä

Tajusin tässä yksi päivä ulkona kävellessäni, että kuinka onnekas mä oon. Mulla on mahdollisuus tehdä ja syödä just niin hyvää ja terveellistä ruokaa kuin ikinä vaan haluun tehdä. Vaikka mun selkäongelma estää juoksun niin voin silti uida, jumpata, kävellä, joogata ja tehdä vaikka mitä muuta mun kropalla. Mulla on mahdollisuus mennä ulos hengittämään pakkassäätä mihin kellon aikaan tahansa, tai jos se ei huvita, voin löhötä kotisohvalla viltin alla vaikka koko päivän. 

Mulla on ihana kumppani, ihania ystäviä, ihana asunto ihanassa Berliinissä. Mä voin nauttia Berliinin ihanasta tunnelmasta, halvasta hintatasosta ja kahviloista vaikka joka päivä. Tai olla nauttimatta, jos siltä tuntuu.


Terveellistä ruokaa: ruokapäiväkirja
Aamun vihersmoothie bowl

Toisaalta, mulla ei ole vakituista työtä, olen kaukana perheestä ja monista parhaista ystävistä, joita näen vaan muutaman kerran vuodessa. En käy tanssitunneilla niin usein kun haluaisin, enkä selkäongelman vuoksi voi enää ottaa osaa Berliiniin puolimaratonille.

Voisin märehtiä tuossa negatiivisten asioiden listassa, olla stressaantunut työnhausta ja oman yrityksen perustamisesta ja olla masentunut selästä. Mutta mitä järkeä siinä olisi? Miksi keskittyisi asioiden huonoihin puoliin, kun samalla vaivalla voin keskittyä nauttimaan elämästä ja olla tyytyväinen siihen mitä mulla on?

Elämä on just niin hyvää kun sen haluaa olevan. 


Terveellistä ruokaa: ruokapäiväkirja
 Raakakakkua välipalaksi (Voitin tämän raakakakun valmistussetin Foodinilta!
Terveellistä ruokaa: ruokapäiväkirja
Banaanipannukakkuja riisiproteiinilla terästettynä

Mulle onnellisuus syntyy siitä, kun teen valintoja, jotka tuntuu itsestä hyvältä. Nautin, herkuttelen ja hemmottelen itseäni just niin usein kun siltä tuntuu. Teen asiat helpomman kautta mielummin kun teen niistä itselleni vaikeita. Uskallan ottaa riskejä ja heittäytyä tuntemattomaan.

Yksi iso ystäväni kanssa yhteinen projektimme pääsi vihdoin liveksi viime viikolla, kun GoodBoost -nettisivut menivät liveksi! Luvassa on bootcamp-tyyppisiä lomia ja blogipostauksia. Käy kurkkaamassa uudet sivut täällä: http://goodboost.net/ :)

Energiaa viikkoon!!!
Pinaatti-kasviskeittoa ja kurpitsansiemenöljyä

// Just a very short summary in English: I'm now writing blog posts in English on my new website, check it out here: http://goodboost.net/

2 kommenttia:

  1. On hienoa, jos ihminen osaa löytää elämästään positiiviset, hyvät asiat, eikä takerru negatiivisiin asioihin.Eli ei surra sitä, mitä elämässämme ei ole,vaan iloitaan niistä asioista, mitkä meillä on.

    VastaaPoista

Jätä kommentti