http://ad.zanox.com/ppc/?31811413C36070243T

torstai 3. joulukuuta 2015

Pirteä aamujuoma + Top 10 terveellistä reseptivinkkiä

Heippa! Mulla on ilo jakaa teille Foodin ilmainen e-kirja, joka sisältää ihania reseptejä ja vinkkejä parempiin valintoihin. Oon vissiin unohtanut kertoa, että mut on valittu mukaan yhdeksi Foodin Ambassadoriksi eli lähettilääksi. Tarkoituksenamme on viedä terveellisen elämän ilosanomaa eteenpäin ja jakaa kokemuksiamme Foodin tuotteista.


Pirteä aamujuoma
Foodin ambassador


Pirteän aamun juoma löytyy oheisesti reseptikirjasta, samoin kuin monia muita ihania helppoja reseptejä. Reseptit ovat nopeatekoisia, joten niiden tarkoitus on auttaa terveellisten elämäntapojen ylläpitämisessä kiireisen arjen keskellä.

Mulla on ollut tapana sekoittaa viherjauhe smoothien joukkoon, mutta koska mun sauvasekoitin on edelleen korjattavana, en ole päässyt tekemään smoothieita kohta kuukauteen! Juon siis viherjauheen veteen sekoitettuna sitruunamehun kanssa. Eihän se mitenkään kovin hyvältä maistu, mutta parempaa kuin monet muut viherjauheet mitä oon testannut!


Pirteä aamujuoma:

  • Lasillinen vettä
  • Annos viherjauhetta
  • Puolikkaan sitruunan mehu
Vedä namaan heti herättyäsi ennen aamiaista!

Lataa ilmainen e-kirja ihanine resepteineen itsellesi alla olevasta linkistä, ja koodilla "ambassador-10" saat 10 % alennusta ostoksistasi Foodin.fi-sivulta! 


Top 10 vinkkiä terveelliseen elämään

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä kommentti